Začínáte obchodovat nebo se Vám nedaří? Přihlaste se na květnový měsíční Trading LIVE Workshop. Začínáme 1.5.

Interactive brokers

Základní nastavení platformy a orientace

15 komentářů

  1. V instruktážním videu o I.B. vysvětlujete jak nakoupit zlomkové akcie. Když postupuji podle vašeho návodu, tak při zadání nákupu akcie za cenu nižší než je cena jedné akcie, systém mě nákup nedovolí a pod QTY (při zadání např 50 USD v případě AAPL, který se aktuálně obchoduje za cca 136 USD) je uvedena 0 shares namísto vámi proklamovaného zlomku. Nevím, možná je potřeba nějaké nastavení v platformě.
    Můžete mi prosím poradit, kde je chyba?
    Děkuji, Petr Poláček

    1. Dobrý den Petře, děkuji za dotaz. Ano, je potřeba to mít nastavené ve své platformě. Myslím, že je to v nastavení – tam, kde volíte obchodní nástroje (stocks, bonds, options…), tak tam někde bude Fractal Stocks (nebo podobně) a to j epotřeba zaškrtnout. Případně tento dotaz se řešil Xkrát v naší uzavřené CHAT skupině Brokeři a platformy, kde se můžete zeptat a najít tam printscreeny a další návody. Pokud od nás máte nějaký kurz, tak tam automaticky máte přístup.

  2. Zdravím
    již dvakrát se mě ztratila demo platforma od Interactive Brokers TradeStation z plochy počítače přes noc. Měl jsem ho otevřený i zadaný zkušební nákupy akcie i call opce SPY pro zkoušku. Běžel jenom spořič obrazovky. Poprvé jsem ho musel opětovně stáhnout do kopie složky disku „C“ kde se stáhl. Nyní se opět platforma po 2 dnech ztratila a zástupce složky na ploše když na něj kliknu píše. „Položka tws.exe, na kterou odkazuje tento zástupce, byla změněna nebo přesunuta, takže zástupce již nebude pracovat správně.“ Všechny položky které se stahují jsou ve složce stále. Po třetí stahovat platformu zatím nechci kupuji rychlejší internet z 10Mbp/s na 30Mpp/s. Může platformu ovlivňovat i rychlost načítání dat a dochází k dysfunkci a tím i ztrátě? Děkuji za radu.

    1. Dobrý den pane Kroupa, nevím teď přesně , kde se toto nastavuje. Platformu jsem nastovoval už několik let zpět, ale myslím, že to může být v chart parameters. Zkuste kliknout pravým tlačítkem myši a najít chart parameters a tam někde hledat grid. Případně kontaktujte podporu na IB chatu v klientské sekci na webu. Měli by vás hned nasměrovat.

Napsat komentář